marți, 21 februarie 2012

Sfantul Nectarie: Minuni in Romania

(fragment din cartea cu acelasi titlu)
Florina:
Aş vrea să povestesc şi eu una din minunile pe care Sfântul Nectarie le-a făcut pentru familia mea şi totodată să îndeplinesc promisiunea făcută Sfântului Nectarie de a povesti altora despre ajutorul dat. Am simţit întotdeauna mângâierea Maicii Domnului, deşi nu am fost şi nu sunt vrednică de asta. Acum un an de zile am primit vestea că starea de sănătate a soţului meu nu este tocmai bună. M-am rugat Maicii Domnului să îmi arate ce să fac, unde să mă duc, la cine să cer ajutor. Atunci am găsit un articol despre Sfântul Nectarie şi ajutorul pe care îl dă celor ce se roagă lui. M-am rugat împreună cu soţul meu Sfântului Nectarie la Mănăstirea Radu-Vodă, am cumpărat acatistul sfântului, pe care soţul meu l-a citit. După puţin timp am aflat că nu este atât de grav şi este într-o fază bună a bolii. La o lună de zile de la aceasta mi-a apărut la sân un nodul mare cât o minge de ping-pong. Era chiar înaintea sărbătorilor de iarnă şi nu m-am putut programa la doctor decât la jumătatea lunii ianuarie. Deşi îmi era teamă să simt aşa ceva la sân (şi acum mă îngrozesc când îmi aduc aminte) am simţit că totul o să fie bine. M-am rugat Sfântului Nectarie şi Maicii Domnului să aibă grijă de mine. În ianuarie, la început, acel nodul a dispărut de la sine. La doctor totul a fost bine. Doctoriţei nu-i venea să creadă că a fost ceva atât de mare şi acum nu mai este nimic. I-am promis Sfântului Nectarie că voi spune şi altora de ajutorul dat, dar până azi nu am făcut-o. Luată cu problemele de zi cu zi am uitat să fac cum am promis. Astăzi însă, vreau să-i mulţumesc Sfântului Nectarie pentru ajutorul dat şi să spun tuturor despre minunile pe care le poate face sfântul pentru cei aflaţi în suferinţă şi care se roagă pentru ajutor. Dumnezeu are grijă de noi toţi.
Mulţumesc, Sfinte Nectarie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu