vineri, 3 februarie 2012

Aici Ruga Iți este Ascultată

Am pasit pentru prima oara la Sihastria Putnei inaintea admiterii la facultate.Tocmai terminasem Bacul cu bine, mai aveam la dispozitie o saptamana sa ma pregatesc. Dar...apare la orizont o plecare in Bucovina,cu prietenii. Fara sa stau prea mult pe ganduri, hotarasc sa plec in pofida comentariilor mamei, care, cu buna intentie, imi spune sa stau acasa. Admiterea bate la usa (subiecte grele, multi candidati).
In Bucovina, vizitam Voronet, Moldovita, Sucevita, Humor, Putna si.... Sihastria Putnei.
Aflat la 3 km de legendara Putna, micul schit (acum manastire in toata regula), impresioneaza prin simplitate si duhovnicie. Patrundem in bisericuta mica si recent pictata. Aici ne imbie mirosul de tamaie. Un calugar ne primeste cu caldura si incepe a depana povestea schitului.
Ajungem si la Icoana Facatoare de Minuni a Maiciii Domnului. Aceasta pare a ne urmari cu privirea-I blanda in orice colt al bisericii. Aflam ca a trecut prin mainile turcilor, prin razboaie si a stat cativa ani in casa unor sateni .In cele din urma, acestia se hotarasc s-o doneze bisericii, fiindca locul Ei era acolo. Aici incep vindecarile (bolnavi, copii paralizati, epileptici, demonizati).
Dupa ce parintele termina povestea, trecem prin fata Icoanei, fiecare, pentru a ne inchina si a ne spune pasul. Asa fac si eu.... aveam emotii foarte mari cu admiterea. La iesire, cumparam vederi si iconite de buzunar, pentru cei dragi.
Iata vine si ziua mult asteptata (20 iulie 2004). Emotii peste emotii, rugaciuni peste rugaciuni, participare la Sf.Liturghie (ca doar e Sf.Ilie) si... ora 4 dupa-amiaza! Ma inarmez cu buletin, marker negru si iconita de la Sihastria Putnei.
Ce a urmat, nu se poate explica in cuvinte. Cert este ca eu am devenit studenta la medicina. Ruga mi-a fost ascultata!Si de fiecare data cand merg la Sihastria Putnei, Maica Domnului ma asteapta. Dupa ce plec,se infaptuiesc minuni in viata mea! Ea stie ce vreau si, chiar fara sa-I cer,daca imi este de folos, imi daruieste!
Acum stie ce-mi doresc! De mi-ar fi de folos! Dar numai Maicuta Sfanta stie ce va fi!
Multumesc Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu pentru grija-Ti nemarginita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu